emptycart

سبد خرید شما خالی است.

محصولات خاص را مشتریان خاص انتخاب می کنند.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی جنتلمن استایل اولین فروشگاه تخصصی استایل آقایونه که توسط استایلیست های مجرب برای شما و استایل شما پیشنهادات ویژه میده. هم یادتون میدیم چجوری و با چه استایلی جذاب باشین. هم البسه ی اون استایل رو براتون میخریم. اما نه مثل باقی فروشگاه ها، بلکه با جدید ترین شیوه ی خرید در دنیا که برای اولین بار در ایران اجرا میشه. اسم این سیستم خرید گروهیه. در خرید گروهی شما به جای این که برید از فروشگاه های دست آخر و با قیمت نهایی خرید کنید میاین و با چند نفر دیگه که اون کالا رو میخوان جمع میشین و به صورت عمده و از همه مهمتر با قیمت عمده ار فروشنده عمده کالاتون رو تهیه میکنید. بچه های تیم جنتلمن استایل این کارو براتون انجام میدن. ما ماهی یکی دوبار خرید گروهی داریم. از دستش ندین.

بهبود تجربۀ کاربری و خرید آسان

کارشناسان و طراحان جنتلمن استایل سعی کرده‌اند که کاربران نهایت لذت را از خرید خود ببرند. شما به‌راحتی می‌توانید در محصولات جستجو کنید و گروه‌های موردنظر خود را انتخاب یا محصولات را بر اساس ویژگی‌های مختلف فیلتر کنید.

ضمانت برگشت کالا

تمامی محصولات فروشگاه جنتلمن ضمانت 100 درصدی داره. یعنی از نظر کیفیت و اصل بودن کالاها خیالتون تخت تخت. در صورت وجود کوچکترین نارضایتی فقط کافیه بهمون اطلاع بدین تا بدون چون و چرا مبلغ پرداختی تون رو برگشت بدیم و کالا رو ازتون پس بگیریم